Od 31 lat zajmujemy się sprzedaż częci zamiennych do autobusów autokarów znanych europejskich marek takich jak: Setra 315,317,319,415,416,417,515,517,HD,HDH, GT,GTHD, Mercedes Travego,Tourismo,Conecto,Integro,Intouro,Citaro, Neoplan 316,516. Iveco Crossway ,Irisbus, Renault Iliade,Axer, Ares,FR1,Agora. Solbus 9,5 oraz 10,5. Van hool T815,T915,Acron,Alicron,Altano,Astromega. Eos 180,200. Bova Futura, VDL, Magiq.Man Lions,Coach. Scania Irizar,PB, Century. Autobusy i autokary z Grupy Setra i Mercedes to wyjątkowe aspiracje w pełnym zakresie stylizacji, bezpieczeństwa,komfortu i myśli technicznej XXI wieku. Do dziś autokary te są ucieleśnieniem pasji i wizji konstruktorów co odbija się bardzo dużym zainteresowaniem przewoźników autokarowych i autobusowych. Jazda tymi autokarami i autobusami to zapewnienie wrażeń i komfortu zarówno dka kierujących tymi autobusami jak i pasażerom bez których to nie było by takiego dużego skoku myśli technicznej. Konstruktorzy i wizjonerzy zapewnili komfort podróży jaki nie był stosowany od bardzo wielu dekad. Zastosowano fotele dla podróżnych i kierujących w których znajdują się wyprofilowanie ergonomiczne siedliska z podgrzewaniem i masażem całego ciała. Podróż takik autokarem to czysta przyjemność. Wprowadzono najnowsze rozwiązania myśli technicznej dotyczącej zawieszenia aukokarów na nowochesnych zozwiązaniach technicznych z podwójnymi wahaczami, wytłumienia powłoki wewnętrznej,a co za tym idzie podróż staje się czystą przyjemnością. Specjaliści sprowadzili układ wydechowy do poziomu rewolucyjnego z emisją spalin Euro 5,Euro 6 jako standard dbają ośrodowisko naturalne człowieka, przyrody i całej naszej Planety. Setra,Mercedes, Neoplan, oraz Van holl mają swój własny nie powtarzalny charakter i są wyjątkowymi autobusami. Pasażerowie mają najwięcej do powiedzenia konstruktorom oraz designerom w kreowaniu wizji następnych modeli. I to na ich ocenie powstają najlepsze medele autobusów. Podczas składania zamówienia przez klienta dotyczącego wybranego modelu autobusu doradcy flotowi służą wszelką pomocą w doborze jak najlepszych rozwiążań oraz szerokiego wachlarza wyposażenia tak aby życzenie Klienta było zrealizaowane. Klient może przebywać na taśmie montażowej swojego wymarzonego autokatu i obserwować cały proces jego składania od podstaw aż do wyrobu finalnego.Każdy autokar i autobus jes realizowany pod konkretnego klienta.Klient ma do wyboru markę rodzaj silnika, pojemność, moc,liczbę cylindrów i emisje spalin. Nowoczesne silniki stosowane w najwyższej grupie autobusów i autokarów są stworzone do przebiegu 1,3 miliona klilometrów.Do budowy silnikówsą wukorzystywane najnowocześniejsze stopy metali. Kolorystyka pojazdu też jest na życzeni eklienta realizowana.Proces produkcji montażu czałego autokaru trwa około 7 dni. W tym czasie wszystkie układy pojazdu wydechowy, zawieszenia, kierowniczy, elektryczny, pneumatyczny, napędowy, hamulcowy, klimatyzacji i wentylacji przechodzą testy sprawności pod okiem urządzenń kontrolnych o zaawansowanej technice pomiarowej pozwalającej wykryć najdrobniejsze uchybienia w pracy poszczególnych układów. Do całego montażu używa się w znacznej części robotów montażowych , które w sposób nie zawodny i milimetrową dokładnością montują wymarzony Autokar.
Marka Mercedes modele Travego O404,O350,O580,Tourismo, Conecto, Integreo, Intouro,Citaro,Tourino, autobusów i autokarów turystycznych jest znana na całym świecie ze swej niezawodności, poziomu bezpieczeństwa i komfortu podróżowania. Były produlowamnne dwu osiowe oraz trzy osiowe w trzech długościach nadwozia. I spełniają najwyższe normy emisji spalin Euro 5, Euro 6. W autobusach tej klasy zastosowano wszystkie możliwe systemy bezpieczeństwa takie jak, ABS,EBS,ESP,ASR. Pomimo swojej wagi która wacha się w przedziale 18000 kg, do 24.000 kg autokary te mają doskonałe przyśpieszenie dzięki automatycznej skrzyni biegów GO 240-8 MKM i wysokiemu momentowi obrotowemu silnika.
Tadeusz Rudol